A Volvo CE elérte az 1 milliós határt

A Volvo Construction Equipment 1 millió összekapcsolt ügyféleszközt ünnepelhet. Mérföldkő az okos megoldások terjedésének útján.

2019. november 06.

A Volvo Construction Equipment (Volvo CE) a Volvo Group részeként 1 millió összekapcsolt ügyféleszközt ünnepelhet. Ez az iparág egyik legnagyobb eredménye ezen a területen. A Volvo intelligens összekapcsolási rendszere, a CareTrack jobb eszközbiztonságot, hosszabb hasznos üzemidőt,  hatékonyabb üzemanyag-felhasználást, alacsonyabb üzemeltetési költségeket tesz lehetővé.

A rendszer több ezer munkagép-adatpontot köt össze, melyeket azután távolról, a Volvo Uptime Center-ből figyelnek a szakemberek, akik élvonalbeli diagnosztikai szoftverek használatával hatalmas adatmennyiséget dolgoznak fel valós időben, és adnak át különféle összefoglalók formájában az ügyfélnek, a bérbeadóknak, a kereskedőknek.  Az összegyűjtött adatoknak köszönhetően a kulcsfontosságú alkatrészek kopása előre jelezhető, a szervizek tervezhetőkké válnak,  az alkatrészek előre beszerezhetők, ami csökkenti a tulajdonos számára az állásidőt és növeli a termelékenységet. A Volvo nemcsak a munkagépek területén, hanem valamennyi üzletágában - tehergépjármű és buszgyártásban is - folytatja az okos megoldások fejlesztését, flottafelügyeleti rendszerek bevezetését.

Volvo CE sajtóközlemény

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


A korábban jól ismert Doosan márkanevet januárban Develonra változtatta az új tulajdonos. Megnéztük, milyen munkagépek kerültek az új brand alatt a piacra. A képen a novemberben bejelentett új átrakó látható.

Az elmúlt fél évben az abroncsgyártók nem fukarkodtak új típusok és méretváltozatok bejelentésével, ezekből válogattunk. A képen a Michelin Crossgrip abroncsa látható.

Számos hazai fejlesztés könnyítheti meg az építőiparban vagy az építőanyag gyártásban dolgozó szakemberek dolgát. Az elmúlt néhány hónap ígéretes hazai fejlesztéseiről olvashatnak. A képen hőszigetelő üveghab látható.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2022 ©