Megújult a Venieri VF4.63G homlokrakodó

Az építőgépekben használt dízelmotorokra is vonatkozó egyre szigorodó emissziós előírások folyamatos modellváltásra késztetik a gyártókat.

2017. szeptember 13.

A legnagyobb változást a Perkins motorok leváltása jelenti Deutz modellekre az 50 kW feletti kategóriában, míg az ennél kisebb teljesítménykategóriákba a Yanmar legmodernebb modelljeit építik.

Az 5 tonna feletti széria legkisebb tagja a VF4.63H típus, melyet teljesen újraterveztek, alig találhatók a VF4.63G elődmodellel megegyező alkatrészek. A típus legfontosabb újításai:  Stage IIIB Yanmar motor 51.7 kW (70 LE) teljesítménnyel 2500 1/perc fordulaton DPF részecskeszűrővel, a modellbe hamarosan bekerül a már rendelkezésre álló, Stage V kategóriát is teljesítő motorverzió.

A hidrosztatikus hajtásláncba illesztett kétsebességes váltó, mely segítségével a standard változat sebessége 30 km/óra.  Elérhető a modellhez a 40 km/óra haladási sebességre képes „high speed” készlet, ami negatív   rendszerű rögzítő féket is tartalmaz. A kabinban a zajterhelés 2 dB-el csökkent.

Az előd minden munkaszereléke módosítás nélkül használható az új modellel.

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©