Tradíció és megújulás

2018. április 13.

1897 őszén készült el az első belső égésű motorral szerelt jármű Közép Európában. Az NW Präsident, lovaskocsi karosszériára épített kéthengeres, 2 741 ccm-es és 4,86kW-os benzinmotoros jármű volt, amelyet a morvaországi Kopřivnicén készítettek a jelenlegi Tatra gyár helyén.

A Tatra gyár Kopřivnicei üzemének 120. évfordulóját a Tatra Truck a.s. gyár, 120 darabos limitált szériával ünnepli. A különleges járműbe, az összes Tatra-ra jellemző tulajdonság belekerült, mint a kényelem, terepjáró képesség, szívósság de mindemellett luxus kiegészítőkkel is felszerelték. A jármű Paccar motorral van szerelve 291 kW-tól egészen 375kW-ig.  Manuális EcoSplit vagy automatizált AS Tronik váltó rendelhető. A billencs az összes hajtásképlettel rendelkezik, úgy mint 4x4, 6x6 és 8x8.  Megvásárolható nappali és hálófülkés kivitelben is.

A Tatra Phoenix Präsident szembetűnő jellemzője a kettős bordó – fekete metál fényezés. Mindezt tetézi az arany színű Präsident felirat, amely exkluzív megjelenést kölcsönöz a járműnek. A fülke belsejében a fa hatású műszerfal borítás a régi időket idézi, amikor még a járművekben a legtöbbet alkalmazott alapanyag a fa volt. A luxus kivitel ellenére a jármű tökéletesen alkalmas közúti és nehéz terepi szállítmányozási feladatokra egyaránt.

 

Kommentek

Kommenteléshez be kell lépni.   , Regisztráció

Kapcsolódó cikkek

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2018 ©