A 100 éves Cummins a baumá-n

A cég idén ünnepli alapításának 100. évfordulóját. A bauma-n új bányafelügyeleti rendszerüket övezi a legnagyobb érdeklődés.

2019. április 09.

A Cummins Inc. (CMI) néhány napja jelentette be a bányaipart kiszolgáló PrevenTech™ rendszer piaci bevezetését – az új digitális diagnosztikai- és felügyeleti megoldással lehetővé válik az eszközökkel kapcsolatos esetleges rendellenességek korai felismerése. A PrevenTech által folyamatosan végzett elemzés segít mérsékelni a meghibásodások termelésre gyakorolt negatív hatását, valamint hatékonyabbá teszi a karbantartások és javítások ütemezését, ezáltal javítva a bányaüzemek termelékenységét.

A PrevenTech magasszintű konnektivitást, big data-alapú technológiákat és fejlett analitikai rendszereket párosít a gépészeti egységekhez, ezzel segíti a teljesítményt befolyásoló problémák gyorsabb, pontosabb azonosítását és diagnosztizálását, melyhez a legmodernebb IoT-technológiákat és globális biztonsági normákat használja fel. A három különböző szolgáltatási csomaggal elérhető PrevenTech megfelelő rugalmasságot kínál az egyedi tevékenységek támogatásához. Ennek részeként az ügyfeleknek lehetőségük nyílik rá, hogy maguk kövessék nyomon és felügyeljék a bányászati berendezéseket, de igénybe vehetik a Cummins szakértőit is, akik figyelemmel kísérik a különféle gépeket, és valós időben tesznek személyre szabott javaslatokat.

A Cummins Digital Accelerator nevű belső technológiai inkubátor-csoportjából származó források szerint a bányaipart kiszolgáló PrevenTech szolgáltatás bevezetésére még 2019 áprilisában sor kerül, később pedig a vállalat ki kívánja terjeszteni a rendszert más piacokra is, beleértve a közúti és nem közúti építőgépek szegmensét is. A PrevenTech iránt érdeklődő ügyfelek értékesítési kapcsolattartójukhoz vagy a Cummins helyi forgalmazójához fordulhatnak további tájékoztatásért.

 

Elektromos minikotró-prototípus a Cummins standján

Az egyenként 4,4 kWh kapacitású, Cummins BM4.4E típusú rugalmas akkumulátor-modulokkal felszerelt 3,5 tonnás kotró-prototípust úgy tervezték, hogy képes legyen végigdolgozni egy teljes műszakot, melyet követően legfeljebb három óra alatt feltölthető. Mivel nem bocsát ki semmilyen gázt, zajszintje pedig igen alacsonyan marad, a gép ideális, ha bel- vagy külvárosban végzett munkákra kerül a sor.

A kotró energiaellátásáról nyolc darab BM4.4E modul gondoskodik, melyek sorba kötve összesen 35 kWh kapacitást biztosítanak. A gépben alacsonyan elhelyezett akkumulátor-modulokat a Cummins tervezte és gyártja. A Li-ion technológiának köszönhető kiemelkedő energiasűrűség mellett a cég által fejlesztett vezérlés alkalmazásával a töltöttségi szint lassabban csökken, így a gép tovább működhet egyetlen feltöltéssel. Az akkumulátorok moduláris kialakítása egyben azt is jelenti, hogy szabadon hozzáigazíthatók más alkalmazásokhoz és munkaciklusokhoz is.

„Stratégiánk szerves részét képezi, hogy párhuzamosan többféle megbízható meghajtás-változatot is fejlesztünk. Erőforrásainkkal 100 éve állunk ügyfeleink sikerének szolgálatában, a Baumán pedig ismét bebizonyítottuk, hogy élen járunk az iparág reformjában, és a legmodernebb alternatív meghajtások kidolgozására irányuló innovációban. Örömmel folytatjuk partneti együttműködésünket azokkal a vállalatokkal, melyekkel közösen az ágazat legkorszerűbb technológiáit fejlesztjük és teszteljük.” - mondta Julie Furber, a Cummins elektromos meghajtásokért felelős alelnöke.

Cummins Sajtóközlemény

 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©