Jelentős üzemanyag megtakarítás

A JCB továbbfejlesztette a 110W Hydradig gumikerekes eszközhordozóját, és egy Tier 4 Final JCB EcoMAX dízelmotorral szerelte azt fel.

2017. szeptember 13.

A JCB Hydradig, a legújabb Tier 4 Final/EU Stage IV szabályozásnak is megfelelő JCB EcoMAX motorral szerelt gumikerekes eszközhordozója, Szelektív Katalitikus Redukciós rendszerrel, azaz SCR-rel van felszerelve. A hatékony, 81 kW-os, azaz 108 lóerős motor karbamid alapú dízel kipufogó folyadékot (DEF) használadalékanyagként, ami a kipufogó rendszerbe fecskendezve, 88 %-kal csökkenti a potenciálisan káros nitrogén-oxid (NOx) mennyiségét.

A motor hatékonyságának ezen fajta növelése, akár 4 %-os üzemanyag-megtakarítást is eredményezhet,mindez az előd gépnél már megszokott teljesítmény és nyomaték megtartásával. A fentiek következményében a felhasználók költségei is csökkennek.

A gép DEF tartállya 19 literes, így mivel a DEF felhasználás alacsony (min. 2 %), csak minden hatodik tankolásnál kell azt újratölteni, így minimális állásidővel számolhatunk. A Hydradig már a kezdetektől a Tier 4Final Ecomax motorhoz, és a DEF adagoló rendszerhez lett tervezve, így alkatrészeiben és a kiváló szervizelhetőségében nem történt változás.

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©