Az RMD Kwikform állványozik az új ománi reptérépítésen
Omán a déli országrész elérését javítja a most még leginkább csak belföldi járatokat fogadó Salalah reptér bővítésével. Az építkezés állványozási munkálatait az RMD Kwikform végzi.
2013. május 13.
765 millió dolláros projektben fejleszti Omán az ország második számú repterét, a dél-ománi Salalah városától 5 kilométerre található Salalah légikikötőt, melyet jelenleg, túlnyomórészt csak a közel-keleti ország belföldi járatai használnak.
Az új nemzetközi járatokat is fogadó terminál építését végző Larsen & Toubro konszern az brit RMD Kwikform ománi leányvállalatát kérte fel az állványozási munkálatok elvégzésére. A várhatóan 2013 végére elkészülő beruházás adatai is meggyőzőek. Ha elkészül, az új reptér egy millió utast fog tudni fogadni évente. Az állványozási munkálatok 40 ezer négyzetméteren folynak, a projektben az utasfogadó terminál, az irányítótorony és további nyolc melléképület építése is szerepel - áll a RMD Kwikform beszámolójában.
Omán az ország déli részének turizmusát szeretné felpörgetni a beruházással. Az Arab-tenger partján található Salalah kedvelt turistacélpont a külföldi vendégek körében, a légiforgalmi infrastruktúra fejlesztése a térség elérését javítja.
(A kép forrása a formula.rmdkwikform.com.)
Az új nemzetközi járatokat is fogadó terminál építését végző Larsen & Toubro konszern az brit RMD Kwikform ománi leányvállalatát kérte fel az állványozási munkálatok elvégzésére. A várhatóan 2013 végére elkészülő beruházás adatai is meggyőzőek. Ha elkészül, az új reptér egy millió utast fog tudni fogadni évente. Az állványozási munkálatok 40 ezer négyzetméteren folynak, a projektben az utasfogadó terminál, az irányítótorony és további nyolc melléképület építése is szerepel - áll a RMD Kwikform beszámolójában.
Omán az ország déli részének turizmusát szeretné felpörgetni a beruházással. Az Arab-tenger partján található Salalah kedvelt turistacélpont a külföldi vendégek körében, a légiforgalmi infrastruktúra fejlesztése a térség elérését javítja.
(A kép forrása a formula.rmdkwikform.com.)
AJÁNLÓ
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?