Folytatódnak az útfelújítások

Az uniós Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) maradványforrásából.

2023. április 18.

Felújítják a 4434-es számú, Gyula-Pitvaros-Makó összekötő út több mint egy kilométerét bruttó 294 millió forintból. A Szarvas-Orosháza közti, 4404-es számú út csaknem 3 kilométerét mintegy bruttó 548 millió forintból. A Gyomaendrőd-Nagyszénás-Szentes közti, 4642-es úton 1,34 kilométert újítanak fel bruttó 288 millió forintból; a Kevermes-Medgyesegyháza-Orosháza közti 4429-es út csaknem 5 kilométerét pedig 565 millió forintból.
    Múlt pénteken sajtótájékoztatón bejelentették, hogy megújul a 4252 jelű Sarkad-országhatár összekötő út 2,2 kilométeres szakasza bruttó 499 millió forintból; és a 4219 jelű Furta-Gyula összekötő út 1,5 kilométeres szakasza bruttó 372 millióból.
    Az összeg az uniós Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) úgynevezett maradványforrásából származik.
    A kivitelezést a Szarvas-Orosháza, valamint a Gyomaendrőd-Nagyszénás-Szentes összekötő úton a Swietelsky Magyarország Kft.; a többi helyen a Duna Aszfalt Út és Mélyépítő Zrt. végzi.
    A munkaterületeket április 17-ig mindenhol átadták a kivitelezőknek, akiknek 60, illetve 90 napjuk van a befejezésre, így várhatóan július-augusztusra újulnak meg az utak - tájékoztatott a Magyar Közút Nonprofit Zrt.
    A felújítás részeként a szakemberek gondoskodnak a meglévő burkolat profilmarásáról, a szükséges helyeken a teljes pályaszerkezet cseréjéről, ezt követően kiegyenlítő réteg majd a teljes felületen aszfalt kopóréteg és új padka épül. Sor kerül a KRESZ táblák cseréjére és új tartós burkolati jelek festésére.

Magyar Közút sajtóközlemény, fotó: Magyar Közút

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©