Készül a következő utasmóló a reptéren

Eltűnt a fapados bádogváros, a diszkont járatok utasai sem fagyoskodnak tovább. Elindult a beruházás második üteme.

2020. február 03.

Január közepére elkészült az új utasmólók első ütemének kivitelezési munkáival a Market Építő Zrt. A nemrég átadott, 5500 négyzetméteres, egyszintes, hűtött és fűtött épületbe kényelmes padokkal ellátott pihenő- és várótér, mosdóblokk, preboarding zóna került. A 2019 júliusában kezdődött, fél év alatt megvalósult építkezés pontosan a tervezett határidőre készült el, a Lean Tech Mérnökiroda Kft. (Market-csoport) tervei alapján.

A most átadott első ütem után közvetlenül megindult a második ütem építése. Ebben a fázisban valósul meg a 2A terminállal összekötő, 120 méter hosszú hűtött-fűtött folyosó, a dohányzóterasz, további két nagy kapacitású mosdóblokk, akadálymentesített mosdókkal, további preboarding zónák, valamint itt lesznek a kereskedelmi egységek is. A felépülő, mintegy 6000 négyzetméteres terület kiegészül további 2 gyalogos, illetve 6 buszos beszállítókapuval. A második ütem megvalósítása sem érinti a repülőtér normál, napi forgalmát, a zavartalan üzemelés továbbra is biztosított lesz. A második ütem építése 2020 nyarán fejeződik be, innentől kezdve az utasok a teljes 11.500 négyzetméteres utasmólót birtokba vehetik.

A Market közel egy évtizede segíti a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér különböző helyszínein megvalósuló fejlesztéseket. A vállalat logisztikai központot és irodát épített a DHL számára, egyállásos repülőgép szerelő és karbantartó hangárt valósított meg a Wizz Air részére, emellett az ibis Styles Budapest Airport Hotel kivitelezési munkáit is elvégezte, melyért építőipari nívódíjat érdemelt ki.

Market Zrt,  Octogon

 

 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©