A Doosan üzlete Kínában
2020. április 22.
A Doosan Infracore egy nagy kínai infrastruktúra fejlesztő vállalattól kapott megrendelést 32 db 22 tonnás osztályba tartozó kotró szállítására. Csangcsun gyorsan fejlődő, autóipari és vasúti szerelvény gyártásáról ismert városában metró, gyorsvasút és hídépítéshez fogják használni a gépeket.
Yunseong Yeom, a Doosan kínai ügyvezetője elmondta, hogy a mostani megrendelők még legalább 10 hasonló gép megvásárlását tervezik. „Egyre több és több megrendelés teljesítésére vagyunk képesek, kitűnő minőségű termékekkel szolgáljuk ki vevőinket.”
A kínai feldolgozóipar, amely a koronavírus járvány hatására összezuhant ez év elején, a gyors talpra állás jeleit mutatja. Idén februárban 14 000 kotrót értékesítettek, ami kevesebb, mint a fele volt az előző év hasonló időszakának. De gyorsan visszatért a korábbi volumenhez; márciusban már 40 000 kotró került értékesítésre. A Doosan Infracore-nál úgy számolnak, hogy az év első két hónapjának nagyarányú visszaesése után április-május körül helyreállhat a korábbi piaci helyzet.
Doosan Sajtóközlemény alapján
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?