A Doosan üzlete Kínában

A koronavírus járvány után lassan talpra áll a kínai építőgép piac. A Doosan nagy volumenű megrendelést kapott középkategóriás kotrókra.

2020. április 22.

A Doosan Infracore egy nagy kínai infrastruktúra fejlesztő vállalattól kapott megrendelést  32 db 22 tonnás osztályba tartozó kotró szállítására. Csangcsun gyorsan fejlődő, autóipari és vasúti szerelvény gyártásáról ismert városában metró, gyorsvasút és hídépítéshez fogják használni a gépeket.

Yunseong Yeom, a Doosan kínai ügyvezetője elmondta, hogy a mostani megrendelők még legalább 10 hasonló gép megvásárlását tervezik. „Egyre több és több megrendelés teljesítésére vagyunk képesek, kitűnő minőségű termékekkel szolgáljuk ki vevőinket.”

A kínai feldolgozóipar, amely a koronavírus járvány hatására összezuhant ez év elején,  a gyors talpra állás jeleit mutatja. Idén februárban 14 000 kotrót értékesítettek, ami kevesebb, mint a fele volt az előző év hasonló időszakának. De gyorsan visszatért a korábbi volumenhez; márciusban már 40 000 kotró került értékesítésre. A Doosan Infracore-nál úgy számolnak, hogy az év első két hónapjának nagyarányú visszaesése után április-május körül helyreállhat a korábbi piaci helyzet.

Doosan Sajtóközlemény alapján

 

 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©