A LiuGong új szerzeménye

A LiuGong felvásárolja a Hertz Chinát. A tranzakció már csak a kínai hatóságok jóváhagyására vár.

2020. március 04.

A Herc Holdings Inc. (a New York-i tőzsdén: HRI) eladta a Hertz Equipment Rental Company Limitedben (azaz Hertz Chinában) fennálló teljes érdekeltségét a Guangxi LiuGong Machinery Co., Ltd.-nek. Az ügylet részleteit egyelőre nem hozták nyilvánosságra. Mivel a tranzakcióhoz a kínai állami szakhatóságok jóváhagyása is szükséges, az várhatóan 60 napon belül válik véglegessé.

„A kínai üzletrészünk értékesítésével teljessé vált nemzetközi tevékenységeink átcsoportosítása, melynek eredményeképp a jövőben még inkább az Észak-amerikai piacra összpontosíthatunk. Örömünkre szolgál, hogy az új tulajdonos a kínai építőgép- és anyagmozgatási iparágakban vezető LiuGong lett. Bízunk benne, hogy a LiuGong kiváló alapot fog biztosítani a Hertz China növekedéséhez” – nyilatkozta Larry Silber, a Herc Holdings Inc. elnök-vezérigazgatója.

Kevin Thieneman, a Guangxi LiuGong Machinery alelnöke elmondta: „Az építőgépek szempontjából Európában és Észak-Amerikában a gépbérlet jelenti az iparág legnagyobb szeletét, és várható, hogy a bérleti piac hamarosan Kínában is jelentős részt fog képviselni a szegmensen belül. A személyemelők esetében például a gépbérlet jelenleg is az ágazati piac 90 százalékát teszi ki. Megelégedésünkre szolgál, hogy egy olyan részleget sikerült megszereznünk, melynek tapasztalt vezetősége sikerrel sajátította el a világ egyik legnagyobb kölcsönzőcégének üzleti módszereit. A Hertz China lehetővé fogja tenni a LiuGong és forgalmazói számára, hogy mind Kínában, mind globálisan előmozdítsák a gépbérleti megoldások fejlesztését.”   

LiuGong Sajtóközlemény, 2020. március 3.

 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©