Csökkenő bevétel mellett növelte a profitját a Fluor

Az amerikai építőipari óriás tavaly 46 százalékkal tudta növelni a profitját a 2012-es számokhoz képest.

2014. február 21.

Az amerikai építőipari óriás, a Fluor bevételei minimálisan, egy százalékkal csökkentek 2013-ban. Ennek ellenére a cég nyeresége 46 százalékkal nőtt.

David Seaton a cég elnök vezérigazgatója szerint a tavalyi bevételi eredmények hozták az elvárásokat, és továbbra is biztatóak az olaj- és gázüzletág eredményei. 2014-ben számos megaprojektben vesz részt a cég ebben az üzletágban, és hatalmas infrastrukturális beruházásokban a cég a megcélzott piacokon.

Erre jó példa az a 950 kilométer hosszú kétvágányú vasútvonal, amelyet a Szaúd-Arábiában sivatag közepén található főváros, Rijád és a Vörös-tenger partján lévő forgalmas kikötőváros, Dzsidda között Szaúd-Arábia épít a cég a Parsons Brinckerhoff vállalattal.

fluor gas 03

Bejött nekik a szitu - Gáztermelői beruházások hajtották a Fluort (illusztráció)

Az olaj- és gázüzletág bevételei tavaly 21 százalékkal nőttek, és 32 százalékkal az ebből lévő haszon, azaz egyértelműen ezek a beruházások húzták a cég szekerét. A cég megrendelésállománya tavaly 25,1 milliárd dollár volt, ami a 8 százalékos csökkenés a 2012-es adatokhoz képest.

A amerikai építőipari óriás, a Fluor vezetése a Wisconsin állambéli Oskosh-ban székel. Az 1890-ben alapított vállalat a világ számos pontján jelen van kivitelezőként.

Forrás: Khl.com

A kép forrása a Morguefile.com

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©