A Kato új minikotrója
2019. február 01.
Az új 9VXE-3 minikotró a zéró emissziós motor mellett alapfelszerelésként tartalmazza többek közt a 70 és 95 cm között változtatható szélességű futóművet és a kiegészítő hidraulikarendszert.
Az elektromos 9VXE-3 minikotró megkapta a 9VX-3 modell minden funkcióját, viszont lehetővé teszi az olyan zárt terekben történő munkavégzést is, ahol a kipufogógáz-kibocsátásra vonatkozóan különféle korlátozások vannak érvényben. Így az új modell egyesíti a nulla károsanyag-kibocsátású motor nyújtotta előnyöket az olyan jellemzőkkel, mint például a teleszkóp funkció (amellyel a gép futóművének szélessége 70 és 95 cm között változtatható), vagy a kotró elejéhez vezető kiegészítő hidraulikavezetékek. A gép főbb jellemzői:
- 360 fokban forgatható forgóváz és önállóan 140 fokban kitéríthető gémszerkezet
- 5 lóerős Baldor motor
- 22,7 l/perc maximális szállítóteljesítményű hidraulikarendszer
- 1,6 m legnagyobb ásási mélység
- 953 kg üzemi tömeg
- 2 haladási sebességfokozat
- 30 méternyi elektromos vezeték
- Különféle feszültségekhez alkalmas változatokban rendelhető
Forrás és fotó: Kato
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?