A Terex első féléve

Drasztikusan esett az árbevétel, de a cégvezetés bizakodó.

2020. augusztus 14.

A Terex második negyedévi nettó árbevétele 690,5 millió dollárra esett, ez 47%-os csökkenés az előző év második negyedévében regisztrált 1,3 milliárd USD-vel szemben.

„Miközben a Covid-19 világjárvány folytatódik, a globális gazdasági aktivitás fokozatosan helyreáll, de a járvány előtti időszak alatt marad” – nyilatkozta John L. Garrison, a Terex elnök-vezérigazgatója. „Az alacsonyabb  kereslethez igazítottuk termelési tervünket”.

A Terex közleménye szerint a cég gyorsan csökkentette a gyártást az emelőgépek szegmensben, látva az Észak-amerikai és európai megrendelések csökkenését, de az is érezhető, hogy a kínai piacon nő a kereslet.

Az anyagfeldolgozás területén „egy számjegyű, de magas hasznot realizáltunk annak ellenére, hogy jelentősen kisebb volt a kereslet a végfelhasználók részéről.” Garrison hozzáteszi, hogy a jövőbeli növekedést új földrajzi területekre történő belépéssel és új gépek fejlesztésével kívánják megvalósítani.

„A közművek számára készülő gépekkel csapatunk a legkorszerűbb létesítmények kiszolgálását fejleszti, amely növelni fogja a termelési hatékonyságot és megalapozza a majdani növekedést” – mondta Garrison.

A Terex a jelenlegi várakozások alapján 2020 hátralévő részére azt prognosztizálja, hogy a második félévi árbevétel az első félévihez hasonló lesz. Az első félévi árbevétel 1,5 milliárd dollárt tesz ki, szemben a tavalyi év hasonló időszakában elért 2,4 milliárd dollárral.

A Terex féléves üzleti jelentése alapján

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©