Bemutatkozik a Hyundai új A-sorozata
2020. április 15.
Új Stage V motorral, új hidraulikus átfolyásvezérléssel, továbbfejlesztett kezelőszervekkel, 2D / 3D gépvezérléssel, új biztonsági funkciókkal, valamint hatékonyabb termelékenységgel a 22 tonnás lánctalpas kotrógép a Hyundai jelenlegi egyik zászlóshajója. Minden A-sorozatú kotrógép számos új funkciót tartalmaz:
ECD (Engine Connected Diagnostics): A motor teljesítményéről diagnosztikai jelentéssel (e-mailben, mobilon, HiMATE alkalmazáson, vagy a HCE saját telemetriai rendszerén keresztül) támogatja az értékesítés után a technikusokat és a kereskedőket. Ez a megoldás lehetővé teszi a motor hibakódjának távoli figyelését és biztosítja, hogy a szakemberek a szükséges eszközökkel érkezzenek a helyszínre a felmerülő meghibásodás kijavítására.
MCD (Machine Connected Diagnostics): Lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a gép teljesítményéről a HiMATE-ben feltüntetett adatokat összegyűjtse és elemezze.
FOTA (Firmware Over The Air): Ez távoli szoftverfrissítéseket tesz lehetővé az MCU (Machine Control Unit) és az RMCU (Remote Machine Control Unit) számára, a szoftverfrissítés elérhető a HiMATE-ben. A gép indításakor az operátor értesítést kap arról, hogy telepítenie kell az MCU és az RMCU frissítéseit, amikor pedig az üzemeltető befejezte a telepítést, akkor a kereskedő megerősítést kap erről.
HCE-DT Ez a Hyundai Construction Equipment cég offline gépdiagnosztikája, amely HiMATE felhasználói hitelesítéssel nyújt hibaelhárítási információkat.
Havi jelentés: A HiMATE által létrehozott jelentés lehetővé teszi a flottakezelés javítását azáltal, hogy e-mailben információkat küld a műveletek összegzéséről és az üzemanyag-fogyasztás elemzéséről. A károsanyag kibocsátás csökkentés az új Cummins (Stage V.) motorral
Az A-sorozat kipufogógáz-utókezelése a „minden az egyben” megoldáson alapul, amely kombinálja az egyedi kipufogót a dízel-oxidációs katalizátorral (DOC), a DEF befecskendezővel (SCR) és egy dízel részecskeszűrővel (DPF).
Fontos szempont, hogy a kipufogógáz-visszavezetést (EGR) el lehessen különíteni a többi technológiai fejlesztéstől. Így egy egyszerű, de erőteljes és ugyanakkor környezetbarát megoldást kapunk – fokozott megbízhatósággal és könnyű karbantartással -, és mindenekelőtt csökkentett üzemanyag-fogyasztással és alacsonyabb működési költséggel, - áll a gyártó által kiadott termékleírásban.
Technikai specifikációk
Modell |
HX220A L |
Motor |
Cummins B6.7 |
Névleges teljesítmény |
130 kW / 174 LE |
Üzemi súly |
22.100 kg |
Gépszélesség/ Lánctalp szélesség |
2.990 mm / 600 mm |
Maximális ásási mélység |
6.730 mm |
Maximális ásási elérés |
9.980 mm |
Fordulási sugár |
2.890 mm |
Kanál ásóerő (ISO) |
165 kN |
Kanálszár szorítóerő (ISO) |
116.1 kN |
Via Axiál
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?