Elindult a Hitachi „LANDCROS” programja
2024. augusztus 13.
A Hitachi Construction Machinery (HCM) büszkén jelentette be „LANDCROS” elnevezésű programjának útnak indítását. Az úttörő kezdeményezéssel azt szeretnék hangsúlyozni, hogy a cégcsoport kész innovatív megoldásokkal szolgálni ügyfeleit, értékesítőit, beszállítóit és partnereit egyaránt. Biztosítandó, hogy a termékek és szolgáltatások megfeleljenek a sokrétű piaci igényeknek, a programban vezető szerep hárul majd a Hitachi Construction Machinery Europe csoportra.
Innovatív megoldásokkal alkalmazkodni a piac kihívásaihoz
Az építőgépek piaca napjainkban jelentős változásokon megy keresztül, melyekre hatással van a kamatok változása, a fenntartható gyakorlatok iránti igény, a munkabiztonság, de a szakképzett szervizesek és gépkezelők hiánya is. Ezen kívül nagy szükség van a feltörekvő országok infrastruktúrájának fejlesztésére, ám az ezzel kapcsolatos költségvetési korlátokat is figyelembe kell venni. Erre válaszul a Hitachi Construction Machinery cégcsoport olyan átfogó megoldásokat szeretne kínálni, melyekkel megoldhatók napjaink kihívásai.
Elkötelezetten a jövő építése iránt
A HCM még 2023 áprilisában mutatta be „BUILDING THE FUTURE 2025” nevű középtávú programját, melynek elsődleges célja, hogy a cég valódi megoldásokat kínáló szolgáltatóként növekedhessen tovább.
A vállalat alapelvei közül egyebek mellett az alábbiakat emelték ki:
- Ügyfélközpontú megközelítés a legfontosabb megoldandó kihívások azonosítása érdekében
- Megbízható partneri viszonyok a hosszútávú üzleti együttműködés jegyében
- Nyitott technológiai szemlélet a gyorsan fejlődő, innovatív technológiák integrációjáért
- A teljes vásárlói utat lefedő megoldások
A „LANDCROS” és a jövő technológiáinak népszerűsítése
A fentiekkel párhuzamosan a Hitachi számára fontos az is, hogy a „LANDCROS” programot széles körben kommunikálják és népszerűsítsék valamennyi érintett körében – mind a cégcsoporton belül, mind azon kívül. Ez már csak azért is lényeges, mert a kezdeményezés nagy hangsúlyt helyez az ügyfelekkel kialakítandó szorosabb együttműködésre, illetve az európai igényekhez jobban passzoló, innovatív megoldások fejlesztésére. A program égisze alatt a tervek szerint összegyúrják a cég új, technológiaközpontú projektjeit és üzleti megoldásait, ezáltal új lökést adva a teljes vásárlói út fejlesztésének.
Másként fogalmazva: a cél az ügyfelekkel és viszonteladó partnerekkel karöltve építeni a jövőt, biztosítva, hogy minden termék és szolgáltatás hathatós választ adjon a jelen és a jövő kihívásaira.
A Hitachi márkanévre építve
A Hitachi Construction Machinery cégcsoport továbbra is a Hitachi márkára kíván építeni, a Hitachi csoporttal szorosan együttműködve növelik a márkaértéket.
Stratégiai fejlesztések az értékteremtés érdekében
Mivel a vállalat minden érintettet innovatív megoldásokkal óhajt kiszolgálni, tevékenységeik stratégiai fejlesztésébe és tervezésébe a viszonteladó partnerek segítségével beépítik a hatékony, ügyfélközpontú szemléletet a „win-win” szellemiség jegyében.
Forrás és fotó: Hitachi Construction Machinery Europe
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?