Elindult a Hitachi „LANDCROS” programja

A programot az innováció és az ügyfélközpontú megoldások motorjának szánják.

2024. augusztus 13.

A Hitachi Construction Machinery (HCM) büszkén jelentette be „LANDCROS” elnevezésű programjának útnak indítását. Az úttörő kezdeményezéssel azt szeretnék hangsúlyozni, hogy a cégcsoport kész innovatív megoldásokkal szolgálni ügyfeleit, értékesítőit, beszállítóit és partnereit egyaránt. Biztosítandó, hogy a termékek és szolgáltatások megfeleljenek a sokrétű piaci igényeknek, a programban vezető szerep hárul majd a Hitachi Construction Machinery Europe csoportra.

Innovatív megoldásokkal alkalmazkodni a piac kihívásaihoz

Az építőgépek piaca napjainkban jelentős változásokon megy keresztül, melyekre hatással van a kamatok változása, a fenntartható gyakorlatok iránti igény, a munkabiztonság, de a szakképzett szervizesek és gépkezelők hiánya is. Ezen kívül nagy szükség van a feltörekvő országok infrastruktúrájának fejlesztésére, ám az ezzel kapcsolatos költségvetési korlátokat is figyelembe kell venni. Erre válaszul a Hitachi Construction Machinery cégcsoport olyan átfogó megoldásokat szeretne kínálni, melyekkel megoldhatók napjaink kihívásai.

Elkötelezetten a jövő építése iránt

A HCM még 2023 áprilisában mutatta be „BUILDING THE FUTURE 2025” nevű középtávú programját, melynek elsődleges célja, hogy a cég valódi megoldásokat kínáló szolgáltatóként növekedhessen tovább.

 A vállalat alapelvei közül egyebek mellett az alábbiakat emelték ki:

  • Ügyfélközpontú megközelítés a legfontosabb megoldandó kihívások azonosítása érdekében
  • Megbízható partneri viszonyok a hosszútávú üzleti együttműködés jegyében
  • Nyitott technológiai szemlélet a gyorsan fejlődő, innovatív technológiák integrációjáért
  • A teljes vásárlói utat lefedő megoldások

A „LANDCROS” és a jövő technológiáinak népszerűsítése

A fentiekkel párhuzamosan a Hitachi számára fontos az is, hogy a „LANDCROS” programot széles körben kommunikálják és népszerűsítsék valamennyi érintett körében – mind a cégcsoporton belül, mind azon kívül. Ez már csak azért is lényeges, mert a kezdeményezés nagy hangsúlyt helyez az ügyfelekkel kialakítandó szorosabb együttműködésre, illetve az európai igényekhez jobban passzoló, innovatív megoldások fejlesztésére. A program égisze alatt a tervek szerint összegyúrják a cég új, technológiaközpontú projektjeit és üzleti megoldásait, ezáltal új lökést adva a teljes vásárlói út fejlesztésének.

Másként fogalmazva: a cél az ügyfelekkel és viszonteladó partnerekkel karöltve építeni a jövőt, biztosítva, hogy minden termék és szolgáltatás hathatós választ adjon a jelen és a jövő kihívásaira.

A Hitachi márkanévre építve

A Hitachi Construction Machinery cégcsoport továbbra is a Hitachi márkára kíván építeni, a Hitachi csoporttal szorosan együttműködve növelik a márkaértéket.

Stratégiai fejlesztések az értékteremtés érdekében

Mivel a vállalat minden érintettet innovatív megoldásokkal óhajt kiszolgálni, tevékenységeik stratégiai fejlesztésébe és tervezésébe a viszonteladó partnerek segítségével beépítik a hatékony, ügyfélközpontú szemléletet a „win-win” szellemiség jegyében.

Forrás és fotó: Hitachi Construction Machinery Europe 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Építőgép gyártók hazai pályán mutatják be legújabb termékeiket és szolgáltatásaikat a forgalmazóknak, a sajtónak.

Gréderek: amit ezekről a monstrumokról tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.

A lakáspiac és az építőipar első féléves teljesítménye az MNB és az ÉVOSZ adatai alapján.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©