Folytatja jó teljesítményét a Volvo

A Volvo munkagép üzletágának, a Volvo Construction Equipment-nek  24%-al nőtt az árbevétele a III. negyedévben.

2018. november 19.

Az európai és amerikai stabilan jó teljesítmény és a csak kis mértékben lassuló kínai növekedés vitte előre a Volvo Construction Equipment eladásait 2018 harmadik negyedévében.

Anyavállalatát, a  Volvo Group csoportot minden idők legjobb harmadik negyedéves eredményéhez segítő Volvo Construction Equipment ismét erős számokat produkált ebben az időszakban. A legtöbb piacon nagy kereslet mutatkozott termékei iránt, így az értékesítések közel negyedével nőttek, amihez erős profitabilitás társult.

A nettó értékesítés a harmadik negyedévben 24%-kal nőtt 18,598 M svéd koronára (15,042). Az üzemi eredmény is nőtt, 2,587 M svéd koronára.  2017-ben ugyanebben az időszakban ez 2,023 M svéd korona volt. Ez még jobb árbevétel-arányos működési eredményt hozott, 13,9%-ot (13,4%-ról). A profitabilitást a munkagépek és a szolgáltatások magasabb értékesítése érintette pozitívan, amit a termelési kapacitások jobb kihasználása és a javuló költséghatékonyság erősített.

A harmadik negyedévben a nettó megrendelés állomány cégszinten 22%-kal nőtt a 2017-os év hasonló időszakához képest. Ez a növekedés  nagyrészt a kínai és különösen az európai piac növekedésének köszönhető,  nagyobb részben a kompakt gépekre érkezett nagy volumenű megrendeléseknek köszönhetően.  Az észak-amerikai rendelések szintén erős, 47%-os növekedést mutattak, elsősorban a közepes és a nagy méretű munkagépek terén, és a dél-amerikai piac is ötödével növelni tudta a rendelés állományt.

A harmadik negyedévben a Volvo Construction Equipment összesen 16 861 munkagépre kapott megrendelést.

 

Volvo CE Sajtóközlemény, 2018. 11. 9.

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©