Liebherr daruk építik az új varsói felhőkarcolót

A lengyel főváros új építészeti látványossága lesz a Varsó Spire irodakomplexum. Az épületegyütteshez egy felhőkarcoló is tartozik majd.

2015. május 08.

A lengyel főváros új építészeti látványossága lesz a Varsó Spire irodakomplexum. Az épületegyütteshez tartozó 220 méteres felhőkarcolónál Liebherr daruk dolgoznak majd.

A magasépítési munkákat végző Trinac Polska munkába állította a Liebherr darukat az épülő Varsó Spire irodakomplexumnál. A Varsó Spire egy három épületből álló irodaközpont lesz, két 55 méter magas irodaházzal és egy 220 méter magas főtoronnyal, melyek összes alapterülete mintegy 100 ezer négyzetméter. Magsságával a Varsó Spire felhőkarcolója lesz a második legmagasabb Lengyelországban (a 237 méteres Tudomány és Technológia Palotája után), de Európában is az első harminc közt lesz.

A Liebherr daruk már a helyükön vannak, köztük a 112 EC-H, a 180 EC-H, a 256 HC és a kettő 280 EC-H daruk. Az első szakaszban ez utóbbi két mászódaru lép akcióba, melyek emeletről emeletre építik fel a 220 méteres felhőkarcolót. Mindkettő az épülethez lesz rögzítve, amíg az épület el nem éri a végleges magasságát.

A Varsó Spire építése

Rüdiger Boeck, Liebherr-Werk Biberach kelet-európai piac értékesítési vezetője szerint partnerüknek, a Trinac polskának nagy tapasztalata van a hasonló projektekben, és már korábban is használtak Liebherr darukat. A gyártó műszaki osztálya folyamatosan kapcsolatban lesz a projek során a kivitelezőkkel, hogy gyorsan kezeljék ez esetleges hibákat. A Liebherr minden szakértelmét a projekt rendelkezésére állítja. - zárta az International Cranes magazin által is idézett szavait Boeck. A főtorony 2016-ra fog elkészülni.

Fotó: Thecity.com.pl

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©