Megújult a Venieri VF4.63G homlokrakodó

Az építőgépekben használt dízelmotorokra is vonatkozó egyre szigorodó emissziós előírások folyamatos modellváltásra késztetik a gyártókat.

2017. szeptember 13.

A legnagyobb változást a Perkins motorok leváltása jelenti Deutz modellekre az 50 kW feletti kategóriában, míg az ennél kisebb teljesítménykategóriákba a Yanmar legmodernebb modelljeit építik.

Az 5 tonna feletti széria legkisebb tagja a VF4.63H típus, melyet teljesen újraterveztek, alig találhatók a VF4.63G elődmodellel megegyező alkatrészek. A típus legfontosabb újításai:  Stage IIIB Yanmar motor 51.7 kW (70 LE) teljesítménnyel 2500 1/perc fordulaton DPF részecskeszűrővel, a modellbe hamarosan bekerül a már rendelkezésre álló, Stage V kategóriát is teljesítő motorverzió.

A hidrosztatikus hajtásláncba illesztett kétsebességes váltó, mely segítségével a standard változat sebessége 30 km/óra.  Elérhető a modellhez a 40 km/óra haladási sebességre képes „high speed” készlet, ami negatív   rendszerű rögzítő féket is tartalmaz. A kabinban a zajterhelés 2 dB-el csökkent.

Az előd minden munkaszereléke módosítás nélkül használható az új modellel.

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©