Mindenes kombihenger a BOMAG-tól

Debütál a BOMAG új, elöl palásttal, hátul sima felületű gumiabroncsokkal szerelt BW 120 SLC-5 kombihengere.

2020. július 29.

Az idei ConExpo kiállításon bemutatott tömörítőeszközt elsősorban ingatlanfejlesztési projektekhez, útjavítási feladatokhoz, kocsifelhajtók építéséhez, útépítési befejező munkákhoz és hasonló alkalmazásokhoz ajánlják.

Mivel az acélpalást vibrációját kombinálja a sima felületű hátsó gumiabroncsok gyúró hatásával, a BW 120 finomabb, egyenletesebb felületet és jobb zárást biztosít aszfaltcsatlakozások tömörítésekor. További előny, hogy a hengert középső törzscsukóval gyártják, amely mindkét irányba 10 fokban téríthető ki, így a BOMAG elmondása szerint segít folyamatosan a tömörítendő anyagon tartani a kerekeket. Ezen kívül a gyártó azt is kiemeli, hogy az egyszerűség kedvéért a kezelőszervek mindegyike egyetlen mozdulattal vagy gombnyomással működtethető.

Maga a palást 120 centiméter széles, a percenkénti 4320-as rezgésszámhoz pedig 0,50 milliméteres rezgéskitérés társul. A hengert 24,8 lóerős Kubota motorral szerelik, amely dízel részecskeszűrő nélkül teljesíti a Tier 4 Final károsanyag-kibocsátási normát.

A BOMAG-nál nagy hangsúlyt fektettek rá, hogy a gép kifejezetten kevés karbantartást igényeljen, ha viszont mégis valamilyen beavatkozásra lenne szükség, a szervizeseknek a lehető legkönnyebb dolguk legyen. Ezért a csuklókat például nem kell naponta zsírozni, a vízpermetező-rendszer palástnál és gumiabroncsoknál elhelyezett fúvókái könnyen leválaszthatók, a központi víztartály pedig egy leeresztőn keresztül gyorsan kiüríthető. A tömörítőgép motorburkolata szélesre nyílik, hogy jobb hozzáférést tegyen lehetővé a motorhoz, a vízpumpához és az elektromos alkatrészekhez. Nem mellékes az sem, hogy a törzscsukló nem hegesztett, hanem csavarkötéssel csatlakozik a vázhoz, és nincsenek rajta zsírzópontok.

A szállítás megkönnyítése érdekében a ROPS-keret lehajtható, így csökkenthető a magasság, míg az utánfutóra rakáshoz központi emelési pont áll rendelkezésre.

Szöveg és fotó gyártói sajtóanyag alapján

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©