Új Komatsu midikotró

A kis fordulósugarú Komatsu PW98MR-11 kotró áthidaló megoldást kínál a kompakt és nagyobb építőipari gépek között.

2021. szeptember 16.

Megjelent a PW98MR-11 midikotró a Komatsu Europe kínálatában. A kis fordulósugarú Komatsu PW98MR-11 kotró áthidaló megoldást kínál a kompakt és nagyobb építőipari gépek között. A midikotró üzemeltetési koncepciójának egyik sarokpontja, hogy szó szerint a vezető kezébe adja az irányítást: a haladási irány, az alsóvázra szerelt eszközök, illetve a manuális/automatikus differenciálzár egyaránt a joystickekre vagy a műszerfalra helyezett gombokról vezérelhető. Így az ember anélkül változtathatja a jobb oldali joystick funkcióját, hogy levenné róla a kezét: vezérelhető innen akár a gém, akár a járómű a dózer tolólappal végzett pontos munka érdekében.

A PW98MR-11 kompakt kialakítását meghazudtoló emelési kapacitással büszkélkedhet. A teljesítmény, az előnyös méretek és a precíz irányítás kombinációja az, ami kézenfekvő megoldássá teszi az új kotrót szűk városi környezetben végzett emelési- vagy földmunkákhoz, útépítéshez, vagy épp csatornaépítéshez. Hála az oldalirányban elforgatható gémszerkezetnek, a kotró könnyebben boldogul az épületek, kerítések vagy egyéb akadályok közelében végzett ásási munkákkal, míg a védelemmel ellátott gémmozgató munkahenger a tehergépkocsik rakodását teszi biztonságosabbá. Csúszós vagy egyenetlen talajon dolgozva az alapáras 100 százalékos differenciálzár garantálja az optimális tapadást, és ebből adódóan a mozgékonyságot.

Napjainkban egyre nagyobb igény mutatkozik a környezetbarát megoldások iránt, a települések pedig mind érzékenyebbek az emisszióra. A Stage V-kompatibilis PW98MR-11 lehetővé teszi az üzemeltetők számára, hogy bármely tenderen versenybe szálljanak.

A gyártó az alábbiakban foglalta össze A PW98MR-11 legfontosabb jellemzőit:

  • Modern, könnyen felismerhető, esztétikus Komatsu MR-11 formaterv
  • EU Stage V-kompatibilis dízelmotor részecskeszűrővel, de SCR-rendszer nélkül – környezetbarátság, alacsony költségek, gondtalan üzemeltetés
  • Megnövelt teljesítmény az elődmodellel (PW98MR-10) összevetve.
  • Új hűtőventilátor-kuplung – alacsony zajszint és kedvezőbb üzemanyagfogyasztás
  • Termelékenység: 5 százalékkal magasabb a PW98MR-10 modellel összevetve (gyorsabb emelés és felsőváz-fordítás).
  • Üzemanyagfogyasztás (l/óra): 10 százalékkal alacsonyabb a PW98MR-10 modellel összevetve.
  • Átfolyás a szereléknél (l/perc): +10 százalék a PW98MR-10 modellhez képest
  • Új vonóhorog opció: legfeljebb 3,5 tonnát vontathat
  • Sztenderd LED-es munkalámpák: látni és látszani minden körülmények közt
  • A kiegészítő hidraulikakör teljesítménye egyszerűen állítható a monitorról
  • Komatsu integrált szerelékkezelő rendszer: átfolyási teljesítmény és nyomás egyszerű beállítása
  • Fordító pedál helyett fordítás a joystickről: nagyobb lábtér, kényelmesebb fülke.
  • 100 százalékos differenciálzár: többé nem okoz gondot az elégtelen tapadás sáros, csúszós talajon.
  • Könnyen tisztítható hűtő az átdolgozott porvédőnek köszönhetően
  • Új, nagyméretű szervizpanelek: könnyű, gyors, biztonságos karbantartás
  • A motorkarbantartási pontok egy oldalra kerültek és elérhetők a talajszintről – könnyű, gyors, biztonságos kiszolgálás
  • 20 mm-rel kisebb szállítási magasság az elődmodellhez (PW98MR-10) képest
  • Automatikus kétutas -> egyutas -> kétutas szerelékváltás: biztonságos, gyors és sokoldalú

A Komatsu Europe alapján Maép

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©