Új Terex mobil osztályozó

Az új Terex Finlay 883 Spaleck napjainkban a mobil osztályozási technológia egyik csúcsmodellje.

2021. február 02.

A vadonatúj Terex Finlay 883 Spaleck a mobil osztályozási technológia egyik legfejlettebb modellje. A lánctalpas mobil feldolgozógépek terén elismert Terex Finlay, illetve a fix recycling osztályozók terén piacvezető Spaleck együttműködésének gyümölcse.

A mobil gép lelke a Németországban tervezett és gyártott, kétszintes ipari osztályozószekrény. A lépcsőzetes kialakítású felsőrész és az alatta elhelyezkedő flip-flow (azaz feszített szitás) szint kombinációja egyben azt is jelenti, hogy a Finlay 883 Spaleck új kategóriát teremtett – ugyanis kapacitása és sokoldalúsága révén jelenleg ez az egyetlen univerzális mobil gép, amely alkalmas a nehezen kezelhető hulladékok, salak, építőipari és bontási hulladékok, aprított fémhulladék, fa, komposzt, mulcs, ércek, szén és föld feldolgozására is.

A flip-flow szitának köszönhetően az eszköz nagy szemcseméretű anyagok osztályozására is alkalmas. A felül helyet kapott, 3D szegmensekből álló asztal részei lépcsőzetesen követik egymást, aminek az a szerepe, hogy az igénybevétel csökkentése révén védje a flip-flow szitát. Így nő az alkatrészek élettartama, miközben garantálható az osztályozás optimális eredménye is. A megnövelt felületű 3D szegmensek gyorsan és egyszerűen cserélhetők, ami a moduláris felépítésnek tudható be. A flip-flow rész szitalapjait a gyártó csavarkötések nélkül rögzíti, és a szitalapok peremeit is úgy alakították ki, hogy ne képezzenek felesleges akadályokat. Mindez azt jelenti, hogy a szitalapok gyorsan cserélhetők, az anyag áramlása pedig kitűnő az alsó szinten is.

NBM&CW és Terex Finlay alapján Maép

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©