A Magyar Közút is Superbrands díjas
2021. május 25.
Idén először kaphatta meg az állami tulajdonú Magyar Közút Nonprofit Zrt. a Business Superbrands díjat. Az immár 14 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt, akik tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
„Nagyon büszke vagyok arra, hogy egy kis létszámú, de nagyon profi és lelkes csapattal nap, mint nap olyan eléréseket tudunk produkálni, amelyeknek köszönhetően az egyik legtöbb sajtó és social media elérést produkáló állami céggé válhattunk. Ehhez persze elengedhetetlen a támogató környezet és valamennyi munkatársunk segítsége, ami megfelelő alapot és motivációt biztosít ahhoz, hogy újabb célokat tűzzünk ki és még több sikert érjünk el a külső kommunikáció terén is.” – mondta el a díj kapcsán Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője.
A Business Superbrands díj elnyeréséhez kapcsolódóan a Magyar Közút egy best of videóval is készült a social media oldalaira készített aktivitásairól, mely a társaság Youtube oldalán itt érhető el: https://www.youtube.com/watch?v=In20I79-YBI.
Magyar Közút sajtóközlemény alapján
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?