A MagyarBrands díjazási rendszer 2010 óta értékel magyar vonatkozású márkákat. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti, és innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A kezdeti törekvéseknek ma már 850 márka örülhet, a MagyarBrands 2021 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között.
Serényi János a MagyarBrands program elnöke arra hívta fel a figyelmet, hogy azért rendkívüli jelentőségű az idei MagyarBrands díjátadó üzenete, mert a pandémia idején és annak ellenére is képes kiemelni a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különböztetve meg azokat a versenytársaiktól.
„A fogyasztók vásárlási szokásai az elmúlt két évben sokat változtak, ezt minden kiváló magyar márka nagyon jó tudja, érzékeli. A fogyasztói igényeknek való megfelelés talán sosem volt akkora kihívás, mint napjainkban. Bízunk benne, hogy a változó világhoz, változó fogyasztói igényekhez mindannyian sikerrel tudnak alkalmazkodni a továbbiakban is, és talán egy lépéssel meg is előzik azokat.”
A MagyarBrands díj aktív segítség a fogyasztók és az üzleti partnerek számára is, hiszen a program a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákat értékeli. A díj megfelelő kommunikálása segítség lehet a márkaépítésben, valamint a márka értékének a tudatosításában. Minden márka számára folyamatos kihívást jelent a versenytársaktól való megkülönböztetés, ezen kihívások leküzdésében hatékony eszköz a márkadíjak használata.
MagyarBrands sajtóközlemény, 2022.03.25.
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?