Kiváló Munkáltatói díj a West Hungária Bau-nak

A MagyarBrands Kiváló Munkáltatói Márka program 2018 óta díjazza a jó hazai munkáltatói gyakorlatokat. A cég közleményben tudatta a díj elnyerését.

2024. január 25.

A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. 26 éves fennállása óta először pályázta meg 2023 év végén a Kiváló Munkáltatói Márka díjat.

A cég vezetői úgy gondolják, hogy a munkáltatói márka építés kulcsfontosságú szakterület lett 2023-ra, hiszen az elmúlt évek legnagyobb kihívásává kétségkívül az új munkaerő bevonzása és a munkavállalók megtartása vált. 

Véleményük szerint a jó munkáltatói márka hiteles, vonzó és megkülönböztető. Ezzel pedig egyértelműen új munkavállalókat szeretnének magukhoz csábítani és persze a jelenlegi munkatársaikat megtartani.

2023-ban 68 új kolléga csatlakozott a szervezetünkhöz. A cég fennállása óta sosem kapott még ennyire kiemelt figyelmet az új kollégák bevonzása, integrálása, majd megtartása - véli Várady Eszter HR vezető.  "A fenti szám sok mindenre enged következtetni. Jelen témát illetően számunkra a hangsúlyos az, hogy a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. saját piacán, az építőparon belül vonzó és megkülönböztethető képet nyújt. Vonzóságunkban megmutatkozik, hogy megkülönböztethetőek vagyunk versenytársainktól. Szakmai konkurenciáinkhoz képest stabilitást, kihívást, karriert, illetve fejlődési lehetőséget tudunk biztosítani a munkavállalók számára".

"Munkáltatói márkánk másik lényeges pontjának a hitelességet tartjuk" - folytatódik a közlemény. A hitelességet jelenlegi munkatársaik tudják a legreálisabban megítélni, hiszen ők azok, akik első kézből találkoztak a munkáltatói márka üzenetével a belépésük előtt, majd megtapasztalták a valóságot munkatársként, kollégaként. Párhuzamot tudnak vonni az ígéretek és a tapasztalatok között. 

Jelenlegi kollégáink megbecsülése és megtartása legalább olyan fontos számunkra, mint az új munkatársak felvétele, áll a közleményben. Nem csak sok új kolléga érkezett a 2023-as évben, hanem sokan jubiláltak, közülük többen 10-, 15-, 20-, éve oszlopos tagjai a szervezetnek. Az ő tudásuk és tapasztalatuk nélkülözhetetlen a WHB piaci helyzetének megtartásában. Saját szakterületeiken őket tekintjük a WHB arcának. Úgy vélik, hogy a vonzóságon, a megkülönböztethetőségen és a hitelességen túl nagy hangsúlyt kell kell, hogy kapjon az összehangoltság, mégpedig az összehangolt kommunikáció. 

"Úgy gondoljuk, hogy a díj elnyerése nem a véletlen és a szerencse műve. Sok évi befektetett munka igazolódott vissza arról a korábban megfogalmazott gondolatról, hogy számunkra a pillanat előnyénél a jövő fenntarthatósága fontosabb”. Legyen szó üzletről, partnerségről, munkakapcsolatról. Úgy gondoljuk, hogy a megfogalmazásunk, sosem volt még ilyen jelentőségteljes, mint 2023-ban. Nem csak az iparágunkban történt negatív változások, vagy az elmúlt években történt munkaerőpiaci módosulások miatt mondjuk ezt, hanem úgy látjuk, hogy a fenti stratégiánk és az abba fektetett kemény munka valóban kifizetődött. Felelős nagyvállalatként úgy gondoljuk, hogy az építőipar, mint márka realizálásában, ill. fejlesztésében is potenciális és meghatározó szerepe van a WHB csoportnak, így akár az ágazat többi szereplőjével összefogva szeretnénk mintát mutatni és maradandót alkotni."

WHB közlemény, a fotón Várady Eszter HR vezető

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©