Megkezdték az Abony és Újszász közötti út felújítását
1,26 milliárd forintból újítják fel az utat a két Pest megyei település közt. A munkával idén szeptember végére végezhetnek.
2013. június 07.
Pest megye egyik legrosszabb állapotban lévő útszakaszának tartják azt az Abony és Újszász között lévő útszakaszt, melynek felújításához nemrég kezdett hozzá a Magyar Közút Nonprofit Zrt. A beruházás 1,26 milliárd forintba kerül, és a tervek szerint szeptember végére fejeződik be.
Pécsi Norbert Sándor az MTI-nek nyilatkozott a részletekről: az építkezés Abony belterületén indul és a megyehatárig tart. A 6,43 kilométeres szakaszt teljes körűen felújítják. A külső, a 4-es főutat Jász-Nagykun-Szolnok megyével összekötő rész annyira rossz állapotba került, hogy a szakaszon teljesen új utat kell építeni. Az munkálatok alatt az itt közlekedőknek jelentős korlátozásokra kell számítania.
Idén az Új Széchenyi Terv Regionális Operatív Programok keretében országosan csaknem 600 kilométernyi, régóta felújításra váró alsóbbrendű mellékút újul meg csaknem 87 milliárd forintnyi európai uniós forrásból. Az országos programon belül Pest megyében idén mintegy 16 milliárd forint értékben csaknem 82 kilométernyi út felújítására van lehetősége a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nek.
(Forrás: MTI)
(Fotók: Bugány János, MTI)
Pécsi Norbert Sándor az MTI-nek nyilatkozott a részletekről: az építkezés Abony belterületén indul és a megyehatárig tart. A 6,43 kilométeres szakaszt teljes körűen felújítják. A külső, a 4-es főutat Jász-Nagykun-Szolnok megyével összekötő rész annyira rossz állapotba került, hogy a szakaszon teljesen új utat kell építeni. Az munkálatok alatt az itt közlekedőknek jelentős korlátozásokra kell számítania.
Idén az Új Széchenyi Terv Regionális Operatív Programok keretében országosan csaknem 600 kilométernyi, régóta felújításra váró alsóbbrendű mellékút újul meg csaknem 87 milliárd forintnyi európai uniós forrásból. Az országos programon belül Pest megyében idén mintegy 16 milliárd forint értékben csaknem 82 kilométernyi út felújítására van lehetősége a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nek.
(Forrás: MTI)
(Fotók: Bugány János, MTI)
AJÁNLÓ
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?