Új Mateco régióközpont Győrben
2021. május 27.
Több mint 1000 négyzetméterrel bővítette a Mateco-Hungary nyugat-magyarországi régióközpontját a Győri Nemzetközi Ipari Parkban. A beruházást a vállalat folyamatos, dinamikus fejlődése tette indokolttá. A magasépítéshez használt önjáró szerelő munkaállványok, oszlopos munkaállványok, targoncák, multifunkciós homlokrakodók bérbeadásával, értékesítésével és szervizelésével foglalkozó vállalkozás célja a megnövekedett igények nemzetközi szintű kiszolgálása, amely immár egy teljesen modern, multifunkcionális régióközpontból valósulhat meg. A Mateco-Hungary Kft. harmadik saját építésű telephelye alkalmas több mint 300 gép bérbeadására, szervizelésére és értékesítésére egyaránt. A létesítmény részét képezi egy 3 szintes irodai blokk, több mint 1000 négyzetméter alapterületű daruzott műhely, géptároló csarnok, gépmosó és egyéb raktárhelyiségek. A professzionális kiszolgálás mellett küldetésként tűzték ki a környezettudatos üzemeltetést, így az új épületben fokozott figyelmet kapott a megújuló energiák hasznosítása.
„Az embert mindig örömmel tölti el az, ha a céljait a terveknek megfelelően, jól és kitűzött határidő előtt tudja megvalósítani. Még akkor is, ha közben sajnos korábban mindenki számára ismeretlen események lassítják a gazdasági folyamatokat. Fejlesztés és fejlődés. Ezek határozzák meg a Mateco-Hungary mindennapjait, és ezek teszik lehetővé azt, hogy a régióközpont partnereit még gyorsabban és komplexebben tudja kiszolgálni. Bízunk a magyar gazdaságban, és a jövőbe fektetünk, mert hiszünk abban, hogy a partnereinkkel kialakított kölcsönös bizalomra épülő üzleti kapcsolatokat egy nemzetközi színvonalú telephellyel és stabil kapacitással tudjuk tovább építeni.” mondta Farkas Csaba, a Mateco-Hungary Kft. alapitó -ügyvezető igazgatója.
Mateco-Hungary sajtóközlemény
Gréderek
Amit ezekről a nagy teljesítményű gépekről tudni kell. Csorba Kázmér kalauzolja az olvasót.
Alternatív meghajtások az építőgépeknél
Ma az egyik legfontosabb iparági trend az alternatív meghajtások fejlesztése. Hibrid, elektromos meghajtás, hidrogénüzem?