A helyére tolják az új Tisza hidat

A helyére tolják a Tisza hidat az épülő M4-es Abony-Törökszentmiklós közötti szakaszán.

2020. október 21.

Ütemtervnek megfelelően haladnak a munkák az M4 Abony (Kelet)-Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakaszán. A beruházás keretében 27,1 km hosszú, 2×2 sávos gyorsforgalmi út valósul meg, leállósáv burkolatának kiépítése nélkül, 110 km/h sebességre tervezve. A szakaszon aktuálisan zajló munkák a töltésépítés, a földmű építés, és kisebb szakaszokon már az aszfalt alapréteg építése is. Ezekkel együtt folyamatosan készülnek a párhuzamos és keresztező utak földmunkái. Látványos eleméhez érkezett a beruházás. , helyére tolják a Tisza híd szerkezetét Tiszapüspökinél.

A  szakasz kiemelkedő műtárgyai a Tisza-ártér feletti 416 m hosszú, illetve a Tisza folyó feletti 756 m hosszú híd. Az ártéri hídnál a beemelt elemek helyszíni szerelése, a betonozó jármok építése és a pályalemez zsaluzat építése folyik. A meder hídnál pedig gyártás, helyszíni szerelés és a hídszerkezet tolása történik. A mederhíd 17 tolási fázis során éri el a híd a végleges helyét.

A beruházás az Innovációs és Technológiai minisztérium megbízásából a NIF nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt beruházásában valósul meg.

NIF Sajtóközlemény

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©