Útfejlesztés Debrecenben

Átadták a 33. sz. főút azon szakaszát, amely összeköti a 3316. jelű összekötő utat a debreceni Ipari fejlesztési területtel.

2024. április 19.

Az Építési és Közlekedési Minisztérium beruházásában megvalósuló fejlesztésnek köszönhetően 2011 méteren 2x2 sáv köti össze a 3316. jelű összekötő utat az ipari park területével. Emellett a projekt keretében megvalósult egy új körforgalmi csomópont kialakítása és a 3316. j. összekötő út javítása is.

Az útépítés során mintegy 33 500 m3 földmű, 6 400 m3 hidraulikus kötőanyagú és 7 200 m3 bitumenes kötőanyagú pályaszerkezet építése történt meg. A fejlesztés során egy úgynevezett dinamikus közvilágítás is kiépítésre került, aminek köszönhetően az új rendszer energiatakarékos üzemeltetést tesz lehetővé.

A 33. sz. főút felújított szakasza jelentős közúti forgalmat bonyolít le, így a kapacitásbővítés lehetővé teszi a forgalom eloszlását, illetve biztosítja a jelenleg kialakítás alatt lévő Debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet gyors megközelíthetőségét.

A fejlesztés hazai forrásból az Építési és Közlekedési Minisztérium beruházásában, valamint KE-VÍZ 21 Zrt. kivitelezésében nettó 3.319.486.906. forintból valósult meg.

ÉKM sajtóközlemény, fotó: Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©