Gépek

Új Wirtgen finiser

Új Wirtgen finiser

A Wirtgen nemrégiben bővítette nagyméretű csúszózsalus finishereinek családját az SP 154i típussal. »

2020. június 29.
A Case nagy üzlete Angolában

A Case nagy üzlete Angolában

125 építőgépet szállított le a CASE Construction Equipment az angolai Közlekedési Minisztériumnak. »

2020. június 10.
Elkelt a Liebherr óriásdaru

Elkelt a Liebherr óriásdaru

Az LR 13000 a legerősebb hagyományos lánctalpas daru a világon. Eddig csak négy  példányt adtak el belőle. »

2020. június 02.
Új generációs Wirtgen hidegmarók

Új generációs Wirtgen hidegmarók

A Wirtgen csoport 30 géppel – köztük tíz világújdonsággal – volt jelen a Conexpo 2020 szakkiállításon. A legnagyobb érdeklődés az új hidegmarókat övezte. »

2020. május 28.
A JCB Teleskid széria új rakodója

A JCB Teleskid széria új rakodója

2TS-7T néven érkezik a JCB Teleskid szériájának legújabb lánctalpas rakodója. »

2020. május 28.
Új homlokrakodó a Komatsu kínálatában

Új homlokrakodó a Komatsu kínálatában

Új  WA70M-8 kompakt homlokrakodó a Komatsu Europe  kínálatában.  »

2020. május 25.
Bemutatkozott az új Doosan bontó kotró

Bemutatkozott az új Doosan bontó kotró

A Doosan a közelmúltban mutatta be a DX235DM modellt, mely a cég vadonatúj, nagy kinyúlású bontókotró-családjának első fecskéje.  »

2020. május 20.
Új rekord az önvezető szállítóeszközök terén

Új rekord az önvezető szállítóeszközök terén

2 milliárd tonnányi megmozgatott anyagnál járnak a Caterpillar önvezető teherautói. »

2020. május 16.
A Hitachi jövőképe

A Hitachi jövőképe

Uber az építőgép piacon? A Hitachi szerint a gépbérlésé és a megosztott gazdasági modellé a jövő. »

2020. május 05.
Mecalac MCR: több az egyben

Mecalac MCR: több az egyben

A Mecalac MCR csúszókormányzású kotrók a kotrógépek felépítését egyesítik a kompakt rakodógépek sebességével és szerelék-választékával. »

2020. április 26.
Bemutatkozik a Hyundai új A-sorozata

Bemutatkozik a Hyundai új A-sorozata

Az új HX220A L 22 tonnás lánctalpas kotró kiváló üzemanyag-hatékonyságát,vezérlését és technológiai háttér támogatását emeli ki a gyártó. »

2020. április 15.
Emelőkirály

Emelőkirály

A Snorkel az idei ConExpóra időzítette új önjáró teleszkópos személyemelőjének bemutatását. »

2020. március 12.
Idén 75 éves a JCB

Idén 75 éves a JCB

Idén ünnepli 75. születésnapját a JCB, Nagy-Britannia egyik legsikeresebb mezőgazdasági és építőgép gyártója. »

2020. február 13.
Claas Scorpion csúcsmodell

Claas Scorpion csúcsmodell

A Claas a Scorpion sorozatot az új 960-as 6 tonna teherbírású csúcsmodellel bővíti ki. A teleszkópos rakodók szintén számos frissítést kapnak.  »

2020. február 04.
Komatsu fejlesztés dózerekhez

Komatsu fejlesztés dózerekhez

Proactive Dozing Control néven érkezett a Komatsu új gépvezérlő rendszere dózerekhez. »

2020. január 23.
Új Doosan kotró

Új Doosan kotró

A Doosan nemrég jelentette be a 36 tonnás DX350LC-7 lánctalpas kotró érkezését kínálatába. »

2020. január 22.
Új szegmensekben erősít a LiuGong

Új szegmensekben erősít a LiuGong

A LiuGong leigazolta Graziano Cassinelli-t globális bérgép és használt gép értékesítő üzletágának  vezetésére. »

2020. január 15.
Új betontömörítési eszköz a Wackertől

Új betontömörítési eszköz a Wackertől

A Wacker Neuson a világon elsőként dob piacra cserélhető hátizsákos akkumulátorral szerelt belső vibrátort. »

2020. január 13.
78 000 köbcentis motor a Caterpillartól

78 000 köbcentis motor a Caterpillartól

Új 78 literes, V16-os ipari motort fejlesztett ki a Caterpillar. »

2020. január 06.
Tesztelés alatt a LiuGong legkisebb új generációs kotrója

Tesztelés alatt a LiuGong legkisebb új generációs kotrója

A LiuGong F-szériájának legkisebb tagját első körben az amerikai forgalmazók kapták meg tesztelésre. »

2020. január 02.
 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©